Arxiu
desembre 2006

EL PUNT 2/12/2006
DANI VILÀ. Girona

Èxit rotund de la celebració de la primera Nit del Voluntariat a Girona

Més de 800 persones van participar ahir en la celebració de la primera Nit del Voluntariat de Girona, que es va celebrar al pavelló de fires de Girona. La massiva resposta dels voluntaris va desbordar les previsions inicials dels organitzadors, que esperaven mig miler de persones.

El responsable a Girona de la Federació Catalana del Voluntariat Social, Xavier Ribas, va destacar que el gran nombre d'assistents a la vetllada «demostra la força dels voluntaris gironins». L'èxit rotund d'assistència va provocar que el mateix Ribas ja assenyalés en el seu discurs que la Nit del Voluntariat a Girona podrà tenir continuïtat en els pròxims anys.

L'actor Martí Peraferrer va presentar l'acte i Núria Terés, del Col·lectiu per a la Igualtat, i Elena Benito, vicerectora de cooperació de la UdG, van fer els parlaments.

La coordinadora d'ONG va aprofitar per entregar el viatge solidari al Sàhara a l'estudiant Irene Pérez com a guanyadora del concurs de la solidaritat dins de la campanya Participacio.com. El premi el va entregar l'alcaldessa Anna Pagans, que en el seu discurs va lloar la tasca que desenvolupen els voluntaris i va fer un prec a tots els presents perquè aquesta actitud «faci una Girona i un món millors». L'actuació de Jaume Arnella va precedir el bufet lliure i Pep Sala va tancar la Nit del Voluntariat.